środa, 28 września 2016

Cześć

Hej, jestem Julia. Witam Cię serdecznie na moim blogu.
Na początek trochę o mnie.

Jestem optymistką i romantyczką. Zawsze staram się pocieszać i wspierać ludzi, lub przynajmniej podarować komuś uśmiech.


Interesuje mnie projektowanie i urządzanie wnętrz oraz ogrodów.
Uwielbiam poezję, taniec.  Staram się żyć zdrowo i  aktywnie. W wolnych chwilach rysuję.




---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zaczynam swoją przygodę z blogowaniem, dlatego proszę o wyrozumiałość :) 

Bardzo chętnie przyjmę wszelkie rady i propozycje.
Zapraszam do komentowania



Pozdrawiam, J.

2 komentarze:

Zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ;)
A jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj (na górze po prawej stronie).
Dziękuję, że jesteś ♥