czwartek, 6 października 2016

Recenzja: Seria "Szeptem" Bacca Fitzpatrick 10/10



Wspaniała opowieść o nieśmiertelnej miłości, poświęceniu i osobach zupełnie różnych, które połączyło niesamowite uczucie.
     Patch, bohater serii "Szeptem", to zdecydowanie jedna z moich ulubionych książkowych postaci.
Tajemniczy, uwodzicielski, niebezpieczny, pewny siebie i niesamowicie przystojny Upadły Anioł, który sprzeciwia się własnej naturze, by być z Norą, zwykłą śmiertelniczką.
Nora i Patch pomimo, że całkowicie się od siebie różnią odnajdują wspólny język. Coś przyciąga dziewczynę do Patcha i mimo, że stara się bronić przed uczuciem, ulega mu."Patch pociągał mnie jak jeszcze nikt dotąd. Był między nami mroczny magnetyzm. W jego obecności czułam się jak na skraju kuszącego zagrożenia. Tak jakby w każdej chwili miał mnie z tej krawędzi zepchnąć." 
Pomimo niebezpieczeństwa Nora brnie w związek. Bohater romantyczny zawsze wie, kiedy dziewczyna znajduje się w opałach... i zawsze udaje mu się przyjechać na czas.
     Książka pochłonęła mnie do reszty, trudno było mi się od niej oderwać, nawet po przeczytaniu zajmowała moje myśli. Śmiech, łzy, rozczarowanie, nadzieja na więcej... Istny kalejdoskop uczuć. Czytałam ją trzy razy i pewnie za jakiś czas przeczytam po raz kolejny. Moja ocena to 10/10

Kolejność książek:
1. Szeptem
2. Crescendo
3. Cisza
4. Finale


              CYTATY Z SERII:
"Trudne decyzje najlepiej powierzać losowi."
 
"Nie wiedziałabym, czym jest normalność, nawet gdybym się o nią potknęła."

 "-Dobrze ci w tym smokingu - powiedziałam z uznaniem
 - Aniele - nachylił się i delikatnie skubnął moje ucho zębami - poczekaj aż go zdejmę... "


"-Zawarłeś układ z Hankiem. Ocaliłeś mi życie. Dlaczego się tak zachowałeś?
- Aniele- mruknął, podchodząc i ujmując w dłonie moją twarz. -Nie sądzę, byś była zdolna pojąć, do czego bym się posunął, żeby zatrzymać cię przy sobie..."


 "- Chcę budzić się przy tobie każdego ranka i zasypiać przy tobie każdej nocy - powiedział Patch poważnie. - Chcę się tobą opiekować, wielbić cię i kochać tak, jak żaden inny mężczyzna. Chcę cię rozpieszczać. Każdy mój pocałunek, dotyk, każda moja myśl należy do ciebie. Przy mnie będziesz szczęśliwa. Każdego dnia będę cię uszczęśliwiał."

"- Marzę tylko o łóżko
  - W takim razie mamy podobne marzenia
  - ty też marzysz tylko łóżku? - Przecież Patch mówił, że rzadko sypia
  - Marzę o tobie w moim łóżku"



"-I cudownie pachniesz-dodał Patch.
-To się nazywa prysznic- odparłam zapatrzona w przestrzeń, ale gdy nie zareagował odwróciłam się do niego.
-Mydło, szampon. Ciepła woda.
-Nagość. Czuję sprawę." 


2 komentarze:

Zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ;)
A jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj (na górze po prawej stronie).
Dziękuję, że jesteś ♥