poniedziałek, 1 stycznia 2018

Podsumowanie 2017 i wyzwanie czytelnicze na rok 2018

 

6 rzeczy, które wydarzyły się w 2017 roku

Co roku coś się zmienia. Każdy rok jest przełomowy i każdy niezwykły na swój sposób. 2017, dla mnie dość istotny, zaowocował między innymi założeniem kont na społecznościówkach, całkiem sporą, jak dla mnie, liczbą fanów i obserwujących na Instagramie (223 osoby), fanpage'u (157 osób) i blogu (75 osób - dziś przybyła kolejna, za co serdecznie dziękuję! W końcu jaki Nowy Rok, taki cały rok! :))


Poza tym w tym roku odbył się pierwszy konkurs na blogu, podjęłam pierwsze współprace (Wydawnictwo ZNAK Literanova, pani Agata Czykierda-Grabowska, pani Agata Adamska, Tomasz Sobania, zostałam doceniona przez autorów, którzy sami odnaleźli mnie spośród setek blogerów książkowych i zaproponowali współpracę (pani Natalia Murawska, pan Rafał Wałęka). Zdecydowałam się spróbować współpracy z CzytamPierwszy. Kolejnym przełomem była zmiana nazwy i adresu bloga, mam nadzieję, że to zmiana na naszą - moją i bloga - korzyść.

35 książek, które przeczytałam w 2017

W 2017 przeczytałam 35 książek, o czym piszę tutaj, co prawda na liście jest 38 książek, jednak części z nich nie dokończyłam z różnych powodów. Niemniej nie usuwałam ich z listy, jako przypomnienie dla siebie samej o dokończeniu uch. Niektórych natomiast do tej listy nie dopisałam, ponieważ były tak słabe, że po kilku/kilkunastu/kilkudziesięciu stronach zwyczajnie poddałam się, nie chcąc tracić na nie czasu.

Podsumowanie przeczytanych książek zrobiłam w celu porównawczym. Z czystej ciekawości.

Wyzwanie na rok 2018


Na rok 2018 zaplanowałam pewną zabawę - w ciągu roku postaram się przeczytać książki, które spełniają poniższe kryteria. Spośród wymienionych wybierz 12, jedno zostało podane dodatkowo :)
Jeśli masz ochotę dołączyć do zabawy, zachęcam, daj znać! Oznacz mnie na instagramie @morze.atramentu oraz #atramentowewyzwanie2018 lub


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ;)
A jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj (na górze po prawej stronie).
Dziękuję, że jesteś ♥